20 Haziran 2011 Pazartesi

En Takılınmayacak Şeye Takıldım Bu Ara Hakkımda Hayırlısı

Twitter'ın da ülkemizde iyice popülerleşmesinden sonra her konu da herkes bir şey yazar, düşüncelerini paylaşır hale geldi. Son aylarda en çok takip ettiğim kişiyse Zeynep Turan. Aslında tam olarak takip ediyo sayılmam. O kadını takip edenlerle dalga geçtiğimden sonradan gidip de "follow" tuşuna basamadım. Neyse, kadın ayrı bi kafalarda bu çok belli. Bir de hiç eleştiriye gelemiyo. Biri kötü bir şey dedi mi hemen savunmalarda "beni takip etmek zorunda değilsiniz" bla bla bla. O Twitter'daki bio kısmına da "Yaşam koçu, ilişki danışmanı, psikolog, astrolog" yazmış. Ablam sen daha benim burcumun temel özelliklerini bilmeden bi tarafından sıkarken ben sana nasıl ilişkimi danışiyim? Zaten yeni ayrılmışım. Yoksa sen bilsen daha mı iyi olucaktı hııı??!! Ama benimki bir "hopeless case" olduğu için kimse derdine çare bulamıyo. Kendi burcumu okuyorum kötü bir şey diyosa sinirleniyorum iyi bir şey derse de en ufak bir sevinme olmuyo içimde. Dicen ki niye okuyosun? Merak ediyorum napiyim! Aynı zamanda benim ex'in de burcunu okuyorum, maşallah hem o hem ben aşk dolu bi yaz geçiricekmişiz. Napiyim abi buna seviniyim mi? O geçirmesin lan bana ne! Kendi halinde bi burhan geçirip kendini içkiye versin. Evet evet bu yazdan en büyük beklentim o. Bir şeyi kendine sorun edinsin, başlatmasın aşkına! Bir de Zeynep Turan'ın beğenmediğim bir özelliği de benim ex'in burcunu fazlasıyla övüp benimkini yerden yere vurması, keşke 1 ay geç yada 1 ay erken doğsaydım düşüncelerini aklıma sokması. Kendi burcu mu artık nedir tamam Zeynep en mükemmel sizsiniz. Sadece sinirlenmeme sebep olan bu kadını hayatımdan çıkarmam lazım. Ne biliyim en azından onun Twitter hesabı kafayı yesin biri hacklesin falan ulaşılmaz olsun. Aman şimdi dediğim oluverir de benden bilir sonra neme lazım. Neyse Zeynep Teyze sen yazmaya devam et ben de seni takip etmemeye çalışıcam. Zaten burca fala fazla inanan bir insan değilim 3 kuruşluk eğlenceminde içine ediyosun burcumu kötüleyerek. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder